ÁSZF = Általános Szerződési Feltételek

Elérhetőségeink

sereskarcsi-riverfishing.hu webshop.
Cégforma: Seres Georgina EV.
Székhely: 2314 Halásztelek, István u. 2. 1.em. 22. a.
Mobil: +36 20 205 1135
Adószám: 68663391-1-33
Nyilvántartási szám: 52070279

Nyilvántartásba vevő szerv:
Nemzeti Adó- és Vámhivatal, Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága

Bankszámlaszám: 11773119-13888556
Központi email cím: sereskarcsi.riverfishing@gmail.com
Rendelési információs email cím: sereskarcsi.riverfishing@gmail.com
Facebook csoport: facebook.com/sereskarcsi_riverfishing
Tik-Tok: tiktok.com/@sereskarcsi_riverfishing

A tárhelyszolgáltató székhelye, telephelye:
Név: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
Székhely: 1144 Budapest, Ormánság utca 4. X. em. 241.
Telephely: 1097 Budapest, Vaskapu utca 20.
Tel: +36 1 7892 789
Email: ugyfelszolgalat@tarhely.eu

Tisztelt vásárlónk! Felhívjuk szíves figyelmét hogy rendelés leadásához kérjük figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásunkat ha azzal minden tekintetben egyet ért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A feltételek tudomásul vételével Ön és Seres Georgina EV. között online adásvételi szerződés jön létre ami kizárólag elektronikus formában létezik, magatartás kódexre nem utal, nem minősül írásbeli szerződésnek.
Áruházunkban a feltüntetett árak a mindenkori hatályos általános forgalmi adót tartalmazzák.
Web áruházunkban az árak Magyar forintban vannak megadva.

Rendelés leadása

Áruházunkban történő vásárláshoz regisztráció nem szükséges. Rendelését leadhatja a termékek egyszerű kosárba helyezésével, majd a személyes adatok magadásával véglegesítheti azt. Rendelését bármikor leadhatja áruházunkban. Rendelések feldolgozása a rendelést követő munkanapon történik, értesítést küldünk minden beérkezett és feldolgozott rendelésről. Rendelését visszaigazoló automatikus email nem jelenti rendelésnek feldolgozását illetve átadását a futárszolgálatnak. Rendelését a leadást követően visszamondhatjuk vagy részlegesen teljesíthetjük. Részleges teljesítés esetén telefonon egyeztetünk a megrendelővel. Megrendelését követően ha nem kapja meg az automata visszaigazoló emailt lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Véglegesített rendelést módosítani csak emailban vagy telefonon van lehetőség módosítani amennyiben a feldolgozása nem történt még meg.

Tájékoztatás a visszaigazolásról

A visszaigazoló email minden esetben tartalmazza a 45/2014. (II.26.) Korm. Rendelet 18. § sz. kormányrendeltben meghatározott feltételeket.

Tájékoztatás a rendeletről

Vásárlás menete

A kiválasztott terméket szeretné megvásárolni akkor a termék mellett található „kosárba” gomb megnyomásával teheti azt bele a bevásárló kosarába. A kosár tartalmát a felül található kosár ikonra kattintva vagy a kosár megtekintése gomb megnyomásával érhető el. A Kosár nézeten belül tud a megrendelt terméket átellenőrizni, itt van lehetősége a mennyiséget is beállítani. A mennyiség módosítása után a kosár frissítése gombbal érvényesítheti a változásokat. Termék törlés esetén a mennyiség mezőbe írjon 0 és frissítse a kosarat. Vásárlása befejezése a rendelés összesítése gombbal történik. Itt ha nem akar regisztrálni akkor a szállítási adatok megadásával véglegesítheti a rendelését. Ha visszatérő vásárlónk akkor a saját fiókjába való belépéssel véglegesítheti rendelését. A szállítás kiválasztása után a megrendelés elküldésével véglegesítheti a rendelését. A felhasználási feltételek elfogadása kötelező csak a jelölőnégyzet kipipálása után véglegesíthető a rendelés. Rendelés leadása után automatikus email üzenetet küldünk ami a rendelés beérkezését igazolja, a feldolgozás csak ezután kezdődik meg. Ezen emailban szereplő összesítés már minden költséget tartalmaz. Rendelését munkanap 10.oo-14.3o között dolgozzuk fel és adjuk át a futárszolgálatnak.

Termékek a kínálatunkból

Áruházunkban található termékekről részletes tájékoztatást talál a kiválasztott termék oldalán.
Cégünk mindent megtesz azért, hogy az itt megadott adatok a valóságnak megfelelőek, pontosak legyenek. Azonban az elírásért esetleges tévedésért illetve az ebből eredő egyéb hibákért felelősséget nem vállalunk. Áruházunkban szereplő termékek árai forintban értendőek, a törvényben előírt áfa mértékével növelve, szállítási költséget nem tartalmaznak. Csomagolási díjat nem számítunk fel. A termékek adatlapján megjelenő képek szimbolikus fotók amik eltérhetnek a valóságtól, csak illusztráció céljából szerepelnek. Amennyiben hiányosan vagy hibásan kerülnek feltöltésre a kínált termékek cégünk fenntartja a jogot azok korrigálására, ebben az esetben a megrendelőt tájékoztatjuk a hibáról lehetőséget adva megrendelésének megerősítésére az új paraméterekkel vagy annak törlésére.

Házhozszállítás

Online webáruházunkban leadott rendeléseket szerződött partnerünkkel a FOXPOST futárszolgálattal kézbesítjük az ország egész területén. Minden leadott rendelést munkanapon 24 órán belül feldolgozzuk majd átadjuk a futárszolgálatnak kézbesítésre.. A kiszállítás/áruátvétel időpontjának módosítását kezdeményezheti kollégánkkal amennyiben a futárszolgálat által megadott időpont önnek nem megfelelő. Kézbesítés a feladást követő munkanap 08.00-18.oo óra között végzik. Telefonos elérhetőségét a futárnak átadjuk aki abban az esetben keresi ha nem találja a megadott címen vagy időpontot szükséges egyeztetni. Fizetni a futárnál, jelenleg csak készpénzzel van lehetősége. Átvételekor győződjön meg a csomag sértetlenségéről ha a csomagon sérülést észlel a futárnál kezdeményezze a jegyzőkönyv felvételét, a csomagot ebben az esetben nem köteles átvenni. Utólagos jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem tudunk orvosolni. A számlát elektronikus úton küldjük a megrendelés során megadott email címre.
Fenntartjuk a jogot, hogy árainkat, termékeink szállítási határidejét és a vásárlási feltételeket bármikor megváltoztassuk minden előzetes értesítés nélkül. A változtatások a webáruházban történő megváltoztatás után lépnek életbe. Beszerzési (így eladási) áraink a napi pénz és árupiaci változások függvénye, amelyek általunk nem befolyásolhatóak. Amennyiben a vásárló bizonyos feltételekkel nem ért egyet, a vásárlással fel kell hagynia. A meghirdetett áraink csak az adott pillanatban történő rendelésre, az azt követő “visszaigazolt” státuszú elektronikus üzenettel együtt érvényesek, és az említett paraméterek függvényében változhatnak.

Szállítási díjak:

  • Alap szállítási díj: 3.300 Ft.
  • 30.000 Ft rendelés felett: 0Ft.
  • Szállítási idő: a visszaigazolást követő 1-3 munkanap

Termék át nem vétele

Online áruházunkban megrendelt terméket a rendelés napján 14.30-ig módosíthatja vagy törölheti. Ezek után termékét szerződött csomagszállító partnerünknek átadjuk,  rendelés lemondásra nincs lehetőség. Csomag feladást követő cím módosítás miatt kérjük telefonon keressen minket. Megrendelt termékét a feladást követő 1-2 napon belül a szerződött partnerünk kézbesíti. Ha megrendelt termékét (amit 14.30-ig nem mondott le) nem veszi át az szerződés szegésnek minősül. Ebben az esetben a Polgári Törvénykönyvben foglaltak szerint a következményeket viselnie kell. Eltekintünk a következményektől ha a szállítási és a visszaszállítási díjat 5 munkanapon belül bankszámlaszámunkra átutalja.

Fizetési lehetőségek

  • Online bankkártyás fizetés
  • Előre utalás bankszámlára.

Jótállás

A jótállási idő a tényleges teljesítéssel kezdődik, tartamát az ún. kötelező jótállás esetében az azt rendelő jogszabály, míg szerződéses jótállásnál a felek megállapodása határozza meg. A kötelező jótállás időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja.

Szavatosság

Hibás teljesítés esetén a Ptk. 6:159. § (2) bekezdése rendelkezése alapján négy féle szavatossági jog illeti meg a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény (ún. elállás).

Vevőnek szerződés létrejöttét igazoló dokumentumokat (számla, blokk, vásárlási bizonylat..)bemutatni szükséges, ennek hiánya jogvesztő vevő terhére.
Minden vevő által bejelentett szavatossági illetve jótállási igényről cégünk jegyzőkönyvet vesz fel. Jegyzőkönyv másolatát vevő részére átadja. Abban az esetben ha eladó helyszínen nem tud vevő jótállási vagy szavatossági igényeiről nyilatkozni úgy a törvény által meghatározott időn belül értesíti vevőt az igény elbírálásával kapcsoltban. Elutasított igény esetén az indoklást tartalmazni fogja az értesítés.

Kellékszavatosság:

A Vevő a cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szabályai szerint.

A Vevő – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Vevő a vállalkozással (Seres Georgina EV.) szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a cég nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha a Vevő az adásvételi szerződést teljes egészében vagy az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott áruk egy része tekintetében szünteti meg, úgy  a Vevőnek a vállalkozás költségére vissza kell küldenie a vállalkozásnak az érintett árut és  a vállalkozásnak haladéktalanul vissza kell térítenie a Vevő részére az érintett áru vonatkozásában teljesített vételárat, amint az árut vagy az áru átvette.

Termékszavatossági igényét Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 A jótállás időtartama a termék vételárának függvényében:

-10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 12 hónap jótálás

-100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 24 hónap jótálás

-250 000 forint eladási ár felett 36 hónap jótálás

-10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség

Elállási jog gyakorlása

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a vásárló és a cég közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt harmadik személy a fuvarozótól átveszi azt. Vevő a megrendelés és a kézbesítési idő között is élhet elállási jogával. A termék visszaküldésének költségei a vevőt terheli.

Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a következő esetekben sem:

  • A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a eladó a teljesítést a vevő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és vevő tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti
  • Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ
  • Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza
  • Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel
  • Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta
  • Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében
  • Nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
  • Jelentéktelen hiba miatt

Eladó vevő részére a termék vagy elállási nyilatkozat beérkezését követően az érvényes jogszabályok alapján 14 napon belül visszatéríti a vételárat.

A visszatérítés során az eredeti tranzakció során alkalmazott fizetési móddal megegyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; ezen visszatérítési mód alkalmazásából vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

Vevő köteles az árukat és a mellékelt blokkot, számlát és egyéb vásárlást igazoló dokumentumot késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés eladó részére történő megküldésétől számított 14 napnál nem később visszaküldeni vagy eladó székhelyén átadni azokat.

Eladó nem köteles megtéríteni vevő által alkalmazott eltérő szállítási mód alkalmazásából eredő többletköltséget.

A visszatérítést eladó minden esetben jogosult addig visszatartani amíg vevő a megrendelt terméket valamelyik székhelyére vagy telephelyére el nem juttatta, azt hitelt érdemlően igazolni tudja.

Vevőnek fokozottan ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a vevőt terheli.

Amennyiben vevő élni szeretne elállási jogával lehetősége van ezt jelezni telefonon, email-ban illetve postai levélben. Postán feladott levélben a feladás dátumát, telefonos elállás bejelentése esetén a hívás napját, digitális levél beérkezése esetén a beérkezés napját vesszük figyelembe. A visszaküldeni kívánt terméket posta vagy futárszolgálat által lehetséges. Utánvételes, portós csomagot ezen esetben nem áll módunkban átvenni.

A vevő és a eladó közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletek itt érhetőek el.

Vevő egyéb panaszával is megkeresheti eladót ezen szerződésben található elérhetőségek bármelyikén.

A Vevő részéről írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14
napon belül a cég székhelyére postai vagy elektronikus úton.

Panaszügyintézés

A panaszok bejelentésére a központi email címünkön, telefonszámunkon, illetve levélben vagy személyesen mindkét üzletünkben van lehetőség. Kollégáink a felvett panaszt megvizsgálják és a szükséges lépéseket megteszik a probléma rendezése érdekében. Ha a vevő a panasz kezelésével nem nem ért egyet, vagy nem lehetséges az azonnali kivizsgálás, úgy jegyzőkönyv felvétele szükséges. Telefonon vagy levélben tett panaszokra maximum 7 napon belül válaszolnak kollégáink. Ezen estekben az adatok megadása szükséges. Ha nem sikerül rendeznünk a jogvitát cégünk és a vásárló között megnyugtatóan akkor a lenti szerveknél élhet jogorvoslattal.

Jogorvoslat

Budapesti Békéltető Testület

Kérelem benyújtásának módjai:

Nemzeti fogyasztóvédelmi hatóság
Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztály
Cím: 1051 Budapest Sas u. 19. III: em.
Telefon. 061-450-2598
E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu

Hatósági Tanácsadó Iroda
Cím: 1051 Budapest Sas u. 19. fsz.
Személyes ügyfélszolgálat:
Hétfő 9.00-12.30
Kedd 9.00-13.00, 14.00-16.00
Szerda 13.00-16.00
Csütörtök 9.00-13.00
Péntek 10.00-12.00
Telefonos ügyfélszolgálat: 061-450-2598
Hétfő-Csütörtök 9.00-13.00, 14.00-16.00
Péntek 10.00-12.00
E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu
Honlap: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Cím: 1125 Bp. Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Levelezési cím: 1530 Budapest PF.:5.
Telefon +36 1 391 1400
Fax: +36 1 391 1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Honlap: http://naih.hu/index.html